Míľniky značky Sodastream


2020    SodaStream a nová služba Výmena bombičky s doručením domov
V septembri tohto roku spúšťame v spolupráci s distribútorom potravín Lunys.sk novú službu pre našich zákazníkov v podobe výmeny originálnych bombičiek s doručením domov. Viac TU.

2018    SodaStream a Pepsi
V decembri roku 2018 spoločnosť PEPSICO oznámila, že dokončila akvizíciu spoločnosti SodaStream International Ltd., ako už bolo oznámené a získala všetky nesplatené akcie za 144 dolárov za akciu. Tlačová správa TU.

2016    Hra o tróny a SodaStream
Značka SodaStream vo virálnej minikampani Shame or Glory spojila sily s ikonickými postavami seriálu Game of Thrones. Viac informácií o kampani nájdete po kliknutí sem.

2015    Sila je v tvojich rukách
Minimalistický dizajn. Brúsený hliník v kombinácii s čiernou alebo bielou. Dotykové ovládanie nastavenia intenzity perlivosti. Prichádza nový Sodastream POWERTM.


2014    SodaStream PLAY & FREE
PLAY – nový modelový rad prístrojov dostupný v šiestich farebných prevedeniach, ktorý pochádza z dielne už spomínaného svetoznámeho dizajnéra Yvesa Béhara.

FREE – nová kolekcia príchutí pre ľahkú ovocnú chuť perlivej vody. Bez konzervantov, sladidiel, umelých prísad a farbív. Ľahkú ovocnú chuť dodáva fruktóza.

2013    Kapsuly vstupujú na trh
Prvý koncentrát na svete v kapsuli, ktorú stačí založiť na fľašu SodaStream s hotovou perlivou vodou a stlačiť ju. Výsledkom je do pár sekúnd hotový perlivý nápoj, ktorý sa vďaka unikátnej technológii kapsúl SodaCaps počas dávkovania do fľaše zároveň aj rovnomerne premieša.
Poznámka: kapsule SodaCaps sú dostupné len vo vybraných krajinách, na Slovensku nie sú dostupné.

2012    Nový vzhľad od svetoznámeho dizajnéra
Celosvetovo uznávaný dizajnér Yves Béhar vytvára novú kolekciu prístrojov „SOURCE“. Kolekcia je prvýkrát predstavená verejnosti na výstave Milan Design Week v Taliansku a v roku 2013 vyhráva cenu Red Dot design award.

Mimoriadne úspešný rok 2012 SodaStream korunuje strategickými partnerstvami a oznámi spoluprácu najprv so spoločnosťou Kraft Foods a následne so spoločnosťou Samsung (súčasťou side-by-side chladničky je aj systém na výrobu perlivej vody, ktorého srdcom je bombička SodaStream).

2010    "Bublajúca" Wall Street
Na oslavu zalistovania SodaStream na NASDAQ bol pozvaný aj generálny riaditeľ Daniel Birnbaum, aby zazvonil na zvon, ktorý dňa 3. novembra 2010 uzatvoril burzu. Do augusta 2011 vzrástla tržná hodnota SodaStream z 367 miliónov dolárov na 1.46 miliardy dolárov.

V tom istom roku uvádza na trh úplne novú kolekciu príchutí s označením Goodness , ktorá ako prvá neobsahuje žiadne farbivá, konzervačné látky alebo umelé prísady a je sladená trstinovým cukrom a naviac obsahuje vitamín C.

2009    SodaStream prichádza na Slovensko
V tomto roku začína postupné budovanie značky na Slovensku. Oficiálne predstavenie novej značky pre obchodných partnerov prebehlo v júli. Nasleduje intenzívne pribúdanie menších aj väčších retailových partnerov, ktorí chcú byť súčasťou úspešného príbehu s perlivou vodou pripravovanou doma. 

2007    Fortissimo Fund začína „bublať“
Popredná izraelská finančná skupina Fortissimo Capital Fund získava kontrolný podiel v spoločnosti Soda-Club a menuje za generálneho riaditeľa spoločnosti Daniela Birnbauma, bývalého šéfa Nike Israel.

2003    Vyrábajú sa nové príchute
Otvára sa fabrika, ktorá začne vyvíjať nové príchute. V nasledujúcej dekáde vyrobí viac ako 200 druhov príchutí pre celý svet.

1998    Spojené Sily Sódy
Soda-Club získava Sodastream a stáva sa tak najväčším výrobcom domácich prístrojov na výrobu perlivej vody na svete.

1991    Zavedenie novej spoločnosti Soda-Club
Po úspešnej distribúcii produktov SodaStream v Izraeli Peter Wiseburgh uvádza spoločnosť pod novým názvom Soda-Club. Zároveň patentuje novú značku na trhu domácich prístrojov na výrobu perlivej vody a úspešne expanduje na medzinárodnej úrovni – do Austrálie či Južnej Afriky.

1985    Podiel na trhu SodaStream sa zvyšuje
Cadbury Schweppes PLC kupuje SodaStream, aby tak zvýšili svoj podiel na trhu a pomáha značke udržať sa v konkurenčnom svete nealko nápojov. Toto spojenie trvá až do roku 1997.

1979    Predstavujeme nový prístroj na výrobu perlivej vody!
SodaStream predstavuje klasický prístroj na výrobu perlivej vody, ktorý vydržal desaťročia. Prístroje boli farebne ladené do béžovej a hnedej, aby boli v súlade s vtedajšími kuchynskými trendmi.
„JUST LIKE THAT“ Predaje vo Veľkej Británii vzrástli o 50 %.
Prvá televízna reklama je na svete – účinkuje v nej britská televízna celebrita Tommy Cooper. Kampaň je mimoriadne úspešná, čo sa odzrkadlí aj v číslach – predaje vzrastú o 50 %.

1955    Expanzia pokračuje
Distribúcia sa rozširuje, čo umožňuje bublinkám priniesť ďalšie možnosti: firma vytvára 14 vlastných príchutí pre perlivú vodu.

1920    Pridanie príchute do vody
Sodastream predstavuje svoju prvú koncentrovanú príchuť: Cherry a Sarsaparilla. Čerešňová ochutená voda valcuje trh.

1903    SodaStream zazrel svetlo sveta...
Zakladateľom je W & A Gilbey Ltd., z pálenice London Gin. Prvý prístroj na výrobu perlivej vody vytvoril George Gilbey. Nový prístroj je veľkým hitom u vyššej triedy Britov vrátane kráľovskej domácnosti.