čO urobiť keď...

Tovar bol doručený poškodený


V prípade, že si prevzal/a tovar, pri ktorom si po rozbalení zistil/a, že je poškodený aj napriek tomu, že obal bol neporušený, kontaktuj nás bezodkladne na e-mail info@sodastream.sk
 
  •  Do predmetu e-mailu vložte „Poškodený výrobok a číslo objednávky“
  •  Prilož fotky poškodeného výrobku (fotku celého výrobku, detailu poškodenia a výrobného štítku) a fotky obalu, v ktorom výrobok prišiel (zo všetkých strán).  
 
Môžeš nás tiež kontaktovať na našej infolinke 0850 002 003
Pracovná doba infolinky je PO - PIA od 9:00 do 17:00 hod.
 

Zámena alebo nekompletná dodávka

V takýchto prípadoch nás prosím čo najskôr kontaktuj na e-mail info@sodastream.sk  alebo na telefónnom čísle 0850 002 003.
Pracovná doba infolinky je PO - PIA od 9:00 do 17:00 hod.